Vásárlás menete
Vásárlás telefonos, vagy e-mailes megrendeléssel:
Kőbányai központunkban a rendelés leadása - és kollégáink visszaigazolása - után akár azonnal átveheti a megrendelt terméket. Személyes átvétel esetén rendelését e-mailen vagy telefonon is leadhatja. Kérjük, írjon az info@nettaska.hu e-mail címre, vagy munkanapokon 8 és 16 óra között (péntek: 8 - 14 óra) telefonos rendelést is felveszünk az 1-261-2143 vagy a 30-4487914 telefonszámon. Az árut a Budapest, X. ker. Martinovics tér 5. sz. alatti telephelyünkön visszaigazolásunk után átveheti. Felhívjuk azonban szíves figyelmét, hogy raktárunkban csak a megrendelt áruk vehetők át, közvetlen vásárlásra nincs lehetőség.
Vásárlás regisztrációval:
A legkényelmesebben regisztrációval vásárolhat. A már regisztrált partnereink a megadott felhasználói névvel és jelszóval bármikor újra bejelentkezhetnek. A regisztráció mindössze 2 percet vesz igénybe, csak egyszer szükséges és csak a vásárláshoz szükséges adatokat kérjük megadni:
- az Ön neve + esetleg cégnév (SZÁMLÁZÁSI NÉV),
- címe (SZÁMLÁZÁSI CÍM),
- és e-mail címe, telefonszáma a kapcsolattartás érdekében.
Fiókjához felhasználói név és jelszó is szükséges a mindenkori bejelentkezéshez.
A számlázási és szállítási cím természetesen eltérhet egymástól. Ez esetben a szállítási címet is indokolt megadni, hogy rendelését pontosan tudjuk teljesíteni. Amennyiben regisztrációkor problémát tapasztal, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak.
Vásárlás regisztráció nélkül:
A kosarába helyezett termékeket bejelentkezés nélkül, a vevői adatok kitöltésével is megvásárolhatja. Kérjük, a megrendelés elküldésekor fogadja el az általános szerződési feltételeket.
Személyes adatainak módosítása:
Személyes adatait – a bejelentkezést követően – bármikor módosíthatja. Ha esetleg elfelejti jelszavát, vagy felhasználói nevét, a bejelentkezéskor használt e-mail cím segítségével az adatok pótolhatók. Fontos, hogy a megrendelés elküldésekor az aktuális szállítási cím és a számlázási adatait is tüntesse fel, mivel a kiszállítás és a számla kiállítása is ezen adatok alapján történik. Kérjük, hogy szállítási címként olyan címet adjon meg, ahol a kiszállítást végző futár napközben is el tudja érni Önt – ez lehet akár az Ön munkahelye is.
Árak:
A termékeink mellett feltüntetett árak minden esetben bruttó vételárak, melyek az általános forgalmi adót is tartalmazzák. Amennyiben az egyszeri rendelési érték meghaladja a bruttó 100.000 Ft-ot, kérje speciális ajánlatunkat ügyfélszolgálatunktól. (Viszonteladóinkra mind a vételárak, mind a rendelési érték tekintetében külön szabályozás érvényes!)
Megrendelés elküldése:
A megrendelés rögzítéséről rendszerünk azonnal küld Önnek egy visszaigazoló e-mailt, melyben jelezzük, hogy a rendelése megjelent a rendszerünkben. Ez a visszaigazolás nem jelenti azt, hogy a rendelését biztosan teljesíteni tudjuk. Ezt követően a kiszállítással (áru átvételével) kapcsolatosan mindenképpen fog kapni újabb írásbeli értesítést, de lehetséges, hogy még ezt megelőzően munkatársunk telefonon keresni fogja Önt, amennyiben bármilyen egyeztetés szükséges a megrendelésével kapcsolatosan.
Szállítási határidő, szállítási díj:
Amennyiben a kiválasztott termék raktárunkban van, az - a visszaigazolást követően - személyesen azonnal átvehető. Házhozszállítás esetén a raktáron levő terméket legkésőbb a megrendelést követő munkanapon - választásának megfelelően - átadjuk a GLS, ill. MPL futárszolgálatnak, amely a rákövetkező munkanapon szállít a megrendelő címére. Ön tehát a megrendeléstől számítva legkésőbb 2 munkanapon belül megkapja a raktáron levő árut.
Amennyiben a termék nincs a megadott színben vagy méretben raktáron, értesítjük, mikor várható érkezése, esetleg helyettesítő terméket ajánlunk fel. Ha a megrendelésén személyes átvételt jelölt meg, akkor ügyfélszolgálatunk keresni fogja Önt átvételi időpont egyeztetés céljából.
Házhozszállítás díja GLS: bruttó 1.890 Ft 15.000 Ft feletti rendelésnél ingyenes kiszállítást vállalunk!
Házhozszállítás díja MPL: bruttó 1.990 Ft 15.000 Ft feletti rendelésnél ingyenes kiszállítást vállalunk!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, még a szállító cég alkalmazottjának jelenlétében kérje a csomagolás kibontását, győződjön meg róla, hogy a termék nem szenvedett-e sérülést, hiánytalanul megvan-e minden termék, vagy alkatrész, s ha nem, azt még a futár jelenlétében jegyzőkönyvben rögzítse, és azt a lehető legrövidebb időn belül írásban juttassa el hozzánk! Futártól való áruátvételt követően külső sérülésre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A megrendelhető áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból ismerhetők meg. Az árucikkek mellett található fotók kisebb mértékben eltérhetnek az áru tényleges színétől vagy kivitelétől.